Ahad, 26 September 2010

Ayahanda tak sihat... umur emas


Ayahanda... dalam usia 80an... syukur masih sihat.....
Gambar bawah, diKlinik Ziad Zahari, Melor...tambah air untuk tambah kecergasan... jantungnya dikesan lemah kerana ada sedikit tersumbat. Ini cerita pertama kali tentang jantung Tok Ayah.
.
Masa sejam juga menunggu ... 10 pagi hingga jam 11... sebotol air

Bersama anak kedua, Abdul Rahman Awang dan isterinya dan isteri Pengerusi Masjid Uthmani serta anak kedua dan ketiga Pengerusi Masjid Uthmani..dirumah abang { Abdul rahman ] pada majlis khenduri kahwin Nur Izni Abdul Rahman

Bersama tetamu, pembawa rahmat... Cikgu Mohammad Nor dari Kuantan yang menziarahi kami..... terima kasih diatas ingatan... Moga-moga Allah merahmati perhubungan ini dan kita bina seterusnya demi suatu usaha bersama untuk menegakkan agama Allah diatas muka bumi ini...insyaAllah. Diucapkan terima kasih dan hanya Allah yang membalas atas sumbangan untuk Masjid Uthmani.

Bersama anak sulung, Hajjah Siti Rahmah Awang dihari raya eid-ul-fitri yang lalu.
Bersama cucu Mohammad Fadhil dan kedua cicit, Ahmad Baihaqi dan Nurul Husna
Semangat bila boleh memegang cucu, Ahmad Fathan Jundullah, anak bongsu Pengerusi Masjid Uthmani, berumur 17 bulan... baru pandai sebut abi.....mama.... Tah untuk panggil abangnya Ahmad Fathi Rabbani
yang dipanggilnya Tah.

Antara cucu-cucu Tok Ayah.... Tok Ayah terharu bila lihat cucunya pandai menghargainya dengan datang ziarah.... "Tak bagi apa pun tak apa...nak jumpa mata...boleh tengok pun tak apa... Ada juga cucu yang kurang cerdik tak pandai ambil hati Tok Ayah !... "tak nak jumpa Tok Ayah .. terasa diri cukup ....barangkali ... boooo kali ! "Misunderstood"

























































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan